lundquist Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ngn som såg på el classico matchen som e slut om typ 7 min. den var ganska underlig, först får barca straff som ronaldiniho (stavning) sätter. 10 min senare blir carlos utvisad, i slutet av första springen ronaldo ifrån 2 backar och chippar över casillias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ronaldos mål var riktigt snyggt..!!! R.Carlos kunde inte behärska sej då går det som det går. Ronaldihos straff var också snygg. Vad mer ska man säja..??? Jag såg inte hela matchen bara till 61 minuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Det blev 1-1 :( Real Madrid borde ha vunnit! Sen tycker jag att dem spelade bra, med en spelare borta.... Sen var Ronaldo's mål världsklass! SEN! Sen filmade han som fick straff, alltså spelaren i Barcelona! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Barcelona skulle ju ha vunnit! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Barcelona borde ha vunnit men Ronaldos mål var snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ronaldos mål var riktigt snyggt pressen har retat han för han var fet och latt och sen gör han mål BRA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Ronaldos mål var riktigt snyggt pressen har retat han för han var fet och latt och sen gör han mål BRA!! Bra sagt, med den där målet så sänkte han alla som kritiserade honom, han var ju snabbare än vad folk trodde !Sen, tyckte ni att det borde vara straff? Svara ärligt nu ! Redigerat 2 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 bajs, jag missade den >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Barcelona var ju helt klart bäst,borde vunnit med 3-1 iallafall,om Larsson satt sina chanser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) ngn som såg på el classico matchen som e slut om typ 7 min. den var ganska underlig, först får barca straff som ronaldiniho (stavning) sätter. 10 min senare blir carlos utvisad, i slutet av första springen ronaldo ifrån 2 backar och chippar över casillias. @ Vizzkazz - Så du säger att barca vann med 2-0? :P @Fusion - Det borde inte varit straff Mkt bra match, tror att RM skulle haft en bra chans om Carlos inte fått utvisningen Redigerat 3 April 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ngn som såg på el classico matchen som e slut om typ 7 min. den var ganska underlig, först får barca straff som ronaldiniho (stavning) sätter. 10 min senare blir carlos utvisad, i slutet av första springen ronaldo ifrån 2 backar och chippar över casillias. Mm, dem startade ganska bra från första början, så det kunde ha blivit en spännande match ifall R Carlos inte skulle ha snackat till sig två gula kort.Men Ronaldo spelade ju bra, han var ju i stort sett själv som forward ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Barca dominerade med hennke håller inte måttet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.