Zeem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vad tycker du om priset för PSP? Är priset för högt? Är spelen billiga? Säg vad du tycker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm inget fel på psp dock lite dyrt och köpa sja spelet men spelen kostar ju som ps2 spel så ingen fara för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har 1.50 så jag har inte köpt så många spel. Och DVD filmer gr jag om själ med PMP mod så i längden blir det billigt om man har 1.50. Men Maskinen är alldeles för dyr. Jag skulle alldrig köpa en (jag sålde jultidningar och fick en somm premie) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det är mkt dyrt, och spelen åxå men jag tycker det är värt det för allt man kan göar med psp. Men man kan ju köpa begagnade åxå + att då kan man ju få med 1.50 och de e ju bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 jag tycker att både psp o spelen e för dyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 men jag tycker att det är värt pengarna ändå... i alla fall själva maskinen, inte alla spel kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Det är väldigt dyrt fast det är värt det :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cracky Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Vill du ha det lite billigare så säljer jag just nu mitt psp! Det är version 1.5 (som kan spela nerladdade spel, emulatorer m.m. skoj att spela gammla 8bitars på den) Till PSP medföljer alla saker man får när man köper dem i butik + extra tillbehör som: Minneskort på 1Gb (200:- extra) En Hardcase En Billaddare (reseladdare) Ett extra batteri (resebatteri, 20h+ med båda batterierna) Ett skärmskydd En skärmcleaner 4 st Spel King Kong Marvel nemesis (obruten orginalplast) Burnout legends Lord of the rings tactics Pris: PSP + Extrasakerna + Spel = 2600:- el bud! PSP + Extrasakerna + Spel + Minneskort = 2800:- el bud! Och självklart hjälper jag er med hur man spelar 8 bitars spelen som ligger på kortet, har även några N64spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg