jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Jag tycker bästa bittorent klienten är Bitcomet vilken tycker du ?
Gäst Muuu Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 du borde gjort det här till en omröstning. är inte torrents olagliga?
isMaNnen Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 (redigerat) jupp torrents är olagliga, så den hära tråden borde låsas! :D men jag använder bitcomet... edit: vafan jag är fuskavip? :S Redigerat 2 April 2006 av Mellan_mjölken
Gäst Yantra Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 bitcomet e bäst mellan_mjölken:alla fick vip igår
Gäst Mega93 Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Bittorrent är inte olagligt, det är som alla andra fildelningsprogram. Bittorrent är så olagligt som man gör den. Laddar du ner freeware eller shareware endast är det lika lagligt som fake näsor. PS. Bitlord är ju bäst, speciellt Bitlord pro eftersom man inte behöver ladda upp nåt!
epaaj Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Inget omröstningskort och gränsen till att tråden bryter mot regeln om nedladdningsprogram är hårfin. *Låser*
Rekommendera inlägg