Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Var får man C-card så man kommer in i huset där dert står ett c på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Asså... Du kan inte komma in där, det huset är under konstruktion och man kan inte komma in där i hela spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Man kan ju komma in i a och b husen! så man måste ju kunna komma in i det också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Uhm... Det går ändå inte att göra något där inne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Har du hittat alla golden capsules? För jag har bara hittat 24/25.Och jag trodde att den sista jag har kvar är där inne! Och vad får man när man har gett han alla golden capsules?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg