Arie Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hejsan..jag skulle villja ha lite hjälp med en sak...vet in hur man kan öppna en fil som är i daa-fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Om jag kommer ihåg rätt så är det en imagefil. Jag hade problem med en .daa fil för ett tag sedan. Men sen fick jag reda på att man var tvungen att ha ett program som heter PowerISO. Jag är inte helt säker på namnet. Men det heter något med Power. Det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arie Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Om jag kommer ihåg rätt så är det en imagefil. Jag hade problem med en .daa fil för ett tag sedan. Men sen fick jag reda på att man var tvungen att ha ett program som heter PowerISO. Jag är inte helt säker på namnet. Men det heter något med Power. Det vet jag. okej..tack såmkt för det funkade lr jag ser filerna nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ok bra. Det var så lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Daemon tools borde också funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ne, det klarar inte .daa Det var därför jag fick ladda hem PowerISO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.