proem Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 :angry: :unsure: :huh: ;) :o Kan man få virus på Xbox?!?
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 :angry: :unsure: :huh: ;) :o Kan man få virus på Xbox?!? Nej! Det kanske kan hända att den segar lite nån gång men ett virus på tv-spel har jag aldrig hört talas om och X-bOX ÄR NÅG INGEN KONSOLL SOM FÅR VIRUS! :D
Secred Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Xbox är lite som en dator men ett virus kan man knappas få. Jag säger "Grattis" till den som lyckas få det...
Kassler Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Borde det inte gå att få om man laddar ner spel till den?
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 det låter faktiskt ganska logiskt :huh:
linkis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Nej det går inte att man kan få virus? i allafal så har jag inte hört att det fins på tv Spel
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 men om man laddar ner ett spel som innehåller virus och lägger in det på hårddisken så borde det väl finnas risk för att man får virus? <_<
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Man kan bli hackad på sin xbox live om man lyckas ladda ner ett spel med virus ... B)
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 då finns alltså risken...undrar vad som kan hända??
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Hackern tar väl dina spel och dina sparningar?? Till och med spelar ditt xbox live som DU får betala <_<
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Fast det kanske ändå kan hända för på GamaBoy finns det ju Missingo på pokemon röd och blå så då kan det väl finnas här också men det är ju alla fall inte omöjligt men det är nog inget att oroa sig för! :rolleyes:
Rekommendera inlägg