Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Vad e missingo, e det den där konstiga fusk pokemonen som jag har hört man kan få virus av?? Jag tror inte att det e virus jag tror att fusket inte e programerat, fusket gör att man crashar spelet typ och då kan det hända typ ett "virus"
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 inte för att ett pokemon spel åt skogen gör nåt. så enormt töntiga och dåliga spel. :D
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 exakt min tanke.pokemon e....kommer inte på nåt för tillfälett
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Det går ut på samma sak hela tiden, klara alla gym sen klara pokemon ligan gå till Professorn och hämta en master ball :P
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Jag tycker Pokemon spelen är jävligt Barnsliga vilket är synd för det är bra spel...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 e pokemon spelen bra spel,tycker du??
Rekommendera inlägg