Hoppa till innehåll

Runescapenördar!

hoppetosse

Rekommendera inlägg

Ja fattar inte hur så många personer kan spela ett så kasst spel som Runescape!

Det är ett lågbudget, skräpigt låtsas MMORPG!!!! :evil:

Folk världen över spelar det! Fasst dom flesta som spelar det vet väll inte vad MMORPG står för! För alla nördar, låt mig förklara; MMORPG står för MassiveMultiplayerOnlineRolePlayingGame. För er som inte kan Engelska, så betyder det typ Multiplayerrollspelonline.

Dom i min klass säger att Runescape är bättre än WoW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dom vet ju inte ens vad dom snackar om ju!

Enligt min åsikt så är Runescape till för dom med en så låg inteligens att dom inte fattar hur man styr en gubbe med tangentbordet! Har ni några Invändningar mot detta så skriv GÄRNA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Multiplayerrollspelonline= Multiplayer rollspel online

(multiplayer och online är engelska ord, ack ändå väljer du att skriva rollspel i stället för RPG som står för Role Playing Game.)

MassiveMultiplayerOnlineRolePlayingGame=

Massive Multiplayer Online Role Playing Game

(Nu förstår du kanske att det inte är ett ord.)

Vad har WoW för fördelar jämtemot Runescape?

Du glömde visst att skriva det...

Och jag ska berätta att Runescape är ett MMOG, försök lista ut vad det står för, och förresten räknas WoW som ett MMOG eftersom bara ca 1-5% av spelet är RPG.

/King Kong

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja fattar  inte hur så många personer kan spela ett så kasst spel som Runescape!

Det är ett lågbudget, skräpigt låtsas MMORPG!!!!  :evil:

Folk världen över spelar det! Fasst dom flesta som spelar det vet väll inte vad MMORPG står för! För alla nördar, låt mig förklara; MMORPG står för MassiveMultiplayerOnlineRolePlayingGame. För er som inte kan Engelska, så betyder det typ Multiplayerrollspelonline.

Enligt min åsikt så är Runescape till för dom med en så låg inteligens att dom inte fattar hur man styr en gubbe med tangentbordet! Har ni några Invändningar mot detta så skriv GÄRNA!

YES!

Jag tycker samma sak det fastanr för det lågaste mmorpg spel man kan hittar och sen eftersom det så himla lätt fastar man liksom i det!

runscape slösa tid och är dåligt som in i heliga h*lvetet :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja fattar  inte hur så många personer kan spela ett så kasst spel som Runescape!

Det är ett lågbudget, skräpigt låtsas MMORPG!!!!  :evil:

Visst är det dålig kvalité på det etc men det är ju inget som man behöver skrika ut högt heller...

Keep it inside

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag håller inte med, faktiskt jag har haft trevligt när jag spelar runescape och jag älskar WoW men bara för att du tycker det är dåligt så kanske inte alla andra tycker det. Runescape är kanske "dåligt" men det är simpelt och folk föredrar kanske simpla spel framför tokavancerade, kolla på pokemon det är ju så "avancerat" men folk gillar det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...