jerkakamel Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Bästa bittorent sidan där man kan hitta filer och sånt?, denna tråd är inte olaglig om nån moderator tänker låsa den för det beror på vilka filer jag tänker ladda ner .. laddar jag ner sharware och andra gratis program är det lagligt så till frågan den bästa bittorent sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zyair Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Alla som sysslar med sånt där vet att Swebits är bäst. Att undra vilken torrentsida som är bäst är väll knappast mot "reglerna". De som äger sådana sidor gör inte något olagligt. Det är när man laddar upp/ner copyright skyddat material som det inte är lagligt. :rolleyes: Redigerat 2 April 2006 av zyair Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ingen aning men personligen tycker jag att Swebits är värdelöst. Jag tycker även att tråden bör låsas eftersom den är onödig och påminner starkt om en omröstning utan kort... *Låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg