Hoppa till innehåll

Huvudstäder


Scones
 Dela

Vilken är igentligen den härligaste?  

71 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Orgrimmar såklart, FOR THE HORDE!

 

Jag tycker Orgrimmar är så mäktigt och inte städer som Stormwind, Ironforge och Undercity, och thunderbluff. Där man måste leta efter något i en timme.

 

 

Dessutom så kommer ingen ally in i Orgrimmar utan och försöka ganka alla lv 60:or innan Entren.

 

Man måste också försöka komma förbi alla Vildsvinar, dem är jätte farliga :cool:

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Orgrimmar är fattigt, Undercity e krångligt, och Thunder Bluff är ännu fattigare, så jag gillar ingen av dem. Darnassus e fint men det ligger så isolerat annars gillar jag det. Ironforge är tufft men Stormwind är nog finast, väldigt lätt att hitta i eftersom allt är indelat så bra,kanske lite onödiga kanaler och så hatar jag musiken i Stormwind men jag måste ändå säga att Stormwind är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orgrimmar är fattigt, Undercity e krångligt, och Thunder Bluff är ännu fattigare, så jag gillar ingen av dem. Darnassus e fint men det ligger så isolerat annars gillar jag det. Ironforge är tufft men Stormwind är nog finast, väldigt lätt att hitta i eftersom allt är indelat så bra,kanske lite onödiga kanaler och så hatar jag musiken i Stormwind men jag måste ändå säga att Stormwind är bäst.

 

Precis så som du säger tycker jag med. Precis så. :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...