ThePunisher Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 den var också cool :) Mitt nya avatar har jag också gjort på paint ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 snygg här kommer en jag har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 den var väldigt snygg miman :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 tack :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Här har jag målat en äldre version av Battlefield 1942 :P http://img473.imageshack.us/my.php?image=halflife45jz.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Snygg. Men den liknar inte riktigt BF1942 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Här är en bid för Fuskas PAINT MASTER-- Bobba-Fett!!!!! Gratulerar //Mîhker P.S. admin borde skriva med röd text under ranken till boba -paint master- EDIT: skrev fel på bilden - bobba- Redigerat 18 April 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Woooow, den vart ju riktigt cool! :o Tack så mycket, jag har sparat den i mina bilder :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Här kommer en bild på Jason Voorhees från Fredagen Den 13:e filmerna http://i48.photobucket.com/albums/f227/Cha...n_Voorhees2.jpg Jag tror att han sparat i JPG och då blir det så konstigt med färgerna Bild:: Redigerat 19 April 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Nää, JPG är det inte, så bra blir det inte bara av att man sparar det i JPG. Vem är det du har ritat föresten? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 öööh ingen men jag gjorde nåt sjukt och då blev det typ sjukt när jag spara i JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jepp, jag vet. Det blir aldrig bra när man sparar skiten i jpg. http://img524.imageshack.us/my.php?image=gubbe2kf.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.