CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Hej! Numera när jag ska byta avatar så trycker jag först på ta bort avatar. Så jag tar bort min gamla. Sen bläddra och så tar jag upp avataren jag vill ha, trycker öppna och sen trycker jag på uppdatera avatar. Då kommer min gamla avatar bara upp som nuvarande avatar. Varför blir det så?? OBS. Avataren är i 125 x 125 Pixlar, JPG format och 8 KB stor. Alltså så kan det inte bero på detta. Redigerat 2 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag trycker inte på ta bort avatar testa att inte klicka på ta bort avatar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Det blev likadant. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Det blir alltid så.. Men bilden är lite suddig och så... Vänta ett tag och den nya bilden kommer att komma upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Får hoppas det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 tryck uppdatera (F5) några gånger så borde den visa sig. annars får du rensa tillfälliga internetfiler/cache. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Tack Nico! nu gick det. (som kanske tom. vissa ser.) Nån mod kan låsa det här nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg