SlimShady Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Min dator är så himmla seg, nu för tiden.. Vet ej varför, det vill jag få reda på? Jag har märkt att den är skärskilt trög om man har flera program öppna. Vad kan detta bero på? Kan några ge mig seriösa svar? Skulle va tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Kanske du har fått virus? Sök igenom datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Din data börjar kanske bli gammal eller så har du fått virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag gissar ochså på virus eller såkanske det börjar att bli fullt på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 vad har du för grejer i den? testa uppdatera drivrutinerna kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Pröva defragmentera datorn! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) hmm du kan prova och tanka ner ett antispyware program och scanna din dator med. för spyware är lite deras uppgift att slöa ner din dator jag använder mig av adaware. du kan ju börja med att kolla om du har ett virus har du inte det så kan du prova adaware. http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Person...tml?tag=lst-0-1. hoppas att din dator blir bättre. Redigerat 3 April 2006 av mikaelrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 hårdisken börjar väl bli full, har själv samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Du har helt enkelt för mycke onödigt på datorn, fast de kan du kolla upp genom å kolla hur mycke minne du har kvar. De kan oxå vara så att din cache är full... töm den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Fulla hårddiskar är det vanligaste. En dator blir märkbart långsammare även om du bara fyllt hälften av HDD:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag tror nog att det är att du har virus och du har kanske mycket program eller så är den för gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.