philla kotte Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) ja,du ser frågan där uppe men jag drar den igen: vart kan jag lära mig programera och skapa program? jag tycker det verkar roligt och det vore häftigt att prova tacksam för svar //philip Redigerat 2 April 2006 av philla kotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 www.biblioteket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 du kan inte lära dej programmera bara sådär... vilket språk vill du prog. i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 vet inte va du menar ... e total nybörjare :( kan inget ... inget alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 SOm sagt, gå till biblioteket och låna en html eller C++ grunkurs så ska du få se om det är något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 det brukar finnas böcker som "Lär dig programmera" eller "Programmering för dummies". prova någon sådan. oftast börjar man i dessa med lågnivåspråk som är relativt enkla, t.ex. QBasic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TermEral Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 själv är jag ganska självlärd och lärde mig först lite html javascript och sånt sen börja jag med qbasic och håller nu på med c++ och asm. antar att du måste ha viljan själv, leta på internet, låna böcker osv.. och det kommer gå segt ibland men du måste fortsätta jobba ta reda på vad du skrev fel osv.. Fråga gjärna men ofta kan du hitta svar på dina frågor om du lär dig använda goolge KORREKT (som många verkar ha svårt med det mesta står där bara du använder rätt sökord). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 tacksam för svar //philip Kan man få ett snyggare namn än Philip ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.