d.u.c.k Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är det någon här på forumet som har ett exemplar av joakims liv.??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har 2 exemplar. Båda är i gott skick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är de ett spel eller vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är de ett spel eller vad??? jag undrar också??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Yippie tänk att det finns fler som gillar dem! Joakims Liv av Don Rosa, en hel massa serier om Joakims uppväxt från barn tills han har sin pengabinge. Jag har ca 8 stycken av de sista som kom ut, men saknar de första. Säljer inte, men skulle gärna vilja ha de första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Är inte Farbror Joakims liv en bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jo. Men kapitlena i boken finns i små delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag hade tänkt skaffa boken, men lyckades inte. Har dem som typ lösserier i gamla Kalle Anka tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har den men har lovat bort den till DonaldDuckGenius! Ska inte detta vara i köp/sälj forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Jag har den men har lovat bort den till DonaldDuckGenius! Ska inte detta vara i köp/sälj forumet? Tack gode gud! Ett tag trodde jag att du skulle kanske ge bort den till någon annan men som tur var är du någon att lita på! En äkta vän alltså! :) Och nog ska den vara i Köp/Sälj forumet alltid! Redigerat 1 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d.u.c.k Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jo. Men kapitlena i boken finns i små delar. är du beredd att sälja någon av dem??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag har boken, men säljer dock ej denna samlings klenod. I fall du inte kommer med ett väääldigt bra pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.