Selerz Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Tja, hur gör man så man kan se vilken låt man spelar i chatten? Jag har Winamp och vIRC. Snälla svara! Snälla! Kan ingen svara snälla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag vet inget annat sätt än att använda plugins/script. Sök efter winamp now playing script irc på google eller av. Du borde hitta ett antal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ... För det första. Skaffa mIRC, skippa vIRC. 2. Ladda ner antingen NBS-IRC eller NNS. 3. Spamma chatten med massa NP's. (-.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) @Ragnarök: Kan du göra en guide hur jag laddar/var hem den plug:inen? jag har mIRC nu. Redigerat 3 April 2006 av Seler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 http://forum.fuska.se/Att_Fou_Igoung_Mirc-t60107.html (Ett par inlägg ner) Läs alltid de klistrade trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.