Gäst Soffan Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Då jag försöker ta mig runt på forumet så kommer det ibland upp en vit tom ruta och med de fina orden; "No input file specified." Fatta nada och uppdaterar. Fungerar, pustar ut. Men dröm om min förvåning, det fortsätter att komma trots att jag uppdaterar och kommer dit jag skall. Det är inget som är allvarligt men smått irriterande. Så... Nu undrar jag om Moddar eller Admin själv kan förklara vad som händer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) För det första var det ___ svårt att svara på detta inlägg, men jag lyckades. Redigerat 3 April 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Kan se det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Som du kanske förstår är det så för mig också. Och så har jag fått fuskavip utan att beställa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 FuskaVIP fick alla för en dag av Admin. Men tydligen har alla detta problem också, för jag har det med. Men en sak är positiv: Det står "No input file specified" där det är reklambanners annars! Jippie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det blir "404 sidan kan inte visas." ibland. Jag brukar aldrig logga ut så jag är inloggad hela tiden men idag var jag utloggad :S. När jag skulle logga in så stog det "No Input file specified." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Nu verkar det fungera igen. Segheten kanske bara var en del av aprilskämtet. Och snygg färg fick man på namnet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jupp. NU fungerar det igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Är du säker? För mig har det varit konstigt hela dagen. Just nu verkar det fungera, hoppas det förblir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Nu fungerar det perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det har aldrig "schabblat" på sidan för mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.