Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Kan någon nån speciell sida för PSCS så man kan göra eldtext? Annars vart finns det att ladda ner Eye Candy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Kan nån skriva en liten guide till hur man gör. Jag har en mapp där jag lägger guider till olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Bästa effekten kräver uppdateringen Eye Candy 4000. Sök på det och ladda ner det. Följ sedan denna: 1. Öppna en ny bild i vilken storlek du vill. 2. Gör bakgrunden solid, helst i svart. 3. Gå till Filter>Eye Candy 4000>Fire. 4. Välj elden som passar dig. Elden finns också i fler färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jo, men K3nG4 sa att man inte behövde eyecandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Utan Eye Candy är det rätt svårt att få en bra och realistisk eld-effekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 (redigerat) Jag har inte Eye candy 4000 men nåt annat Eye candy som jag fick gratis. Hej, när jag skulle instalera det stod det att det var 4000 och det var inte gratis :( också kunde man bara instalera det på Paint shop pro 7 och och Adobe Photoshop 5.0 och jag har inget av dom :angry: Redigerat 24 Februari 2004 av Metabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vilket program har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag har inte Eye candy 4000 men nåt annat Eye candy som jag fick gratis. Hej, när jag skulle instalera det stod det att det var 4000 och det var inte gratis :( också kunde man bara instalera det på Paint shop pro 7 och och Adobe Photoshop 5.0 och jag har inget av dom :angry: Det klart eEye Candy 4000 är bara ett plug-ins till dem. Eye Candy 4000 är inget prgram som några tror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag försökte göra eldtext som det stod på den sidan...resultatet blev kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 PS? Photoshop, lr? Var kn man fixa de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 JA på photoshop. men läs guiden på förra sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Okej det funkade nu. Men inte 4000. Jag har Eye candy 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.