Spliffor Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 och class Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Vad ser namnet ut som :P. Aja, warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Nu har jag en Dwarf, Paladin lvl 9 snart 10 :D. Paladins är så tråkiga, så jag tog bort den :(. Redigerat 11 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 är bara lvl 25.. har bara haft de 3 veckor så.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ras? class? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag är 55 paladin @ shadowmoon 16 warlock @ shadowmoon 10 warrior @ shadowmoon 8 rogue @ shadowmoon 24 druid @ darksorrow Dom låglevlade är sånna jag dödat tid med när jag inte orkat lira på paladinen :P Har spelat sen mitten av januari. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 wow många på shadowmoon! men varför levlar du inte på din pala? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 wow många på shadowmoon! men varför levlar du inte på din pala? Ibland vill man ha lite omväxling när man tröttnat lite halvt på paladinen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 okej e shadowmoon en pvp server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 okej e shadowmoon en pvp server? jao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nu kör jag på en lvl 18 priest också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 kör på min lvl 4 rouge! på servern Drak´Thul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg