Gäst DonKeN Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Inte om vi hinner feara din pet och dig, sen är det bara och anfalla så slipper vi eran cunsuvve shot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Behövs inte, Charga bara huntern och hamstringa så ska det inte vara något problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 men då använder bara huntern feighn death-fake död så lägger dom bara en ice-trap så snabbt som möjligt sen så e det bara att gå iväg med en glad min :D å skjuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Rerollade nyss så jag har bara en lvl 6 Undead Rogue :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Lol alla warriors gör samma fel i duels spammar charge tills duelen börjar med andra ord är inte vi hunters i combat så vi lägger freezing trap går bak HM och sen aimed shoot och multi shoot (Macro). Efter det Counsive shoot och scorpid sting så at warriorn inte tar lika mycke damage. Sen tar man feghin deth och en ny freezing trap och upprepar allt igen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Skulle jag med, en hunter fick tillomed få många sekunder på sig att visa vad en hunter kan göra på en warrior. Hade jag inte låtit henne testa hade jag ägt henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjatman lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Kanske för att warriorn har dåligt taktik. Dessutom så brukar ni hunters göra trap innan duelen börjar. Vi måste vänta till när duelen startas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 mm det e ju samma sak för roguer dom får ju göra stelth innan duelen börjar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Men Warriors behöver bara använda thunder clap så får rougen på sig det och syns igen. Sen är det bara och använda hamstring, sedan rend så blir det inte så lätt längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 men lol det e ju bara att inte trampa i trapen då :P men det e ju som jag säger Hunters äger XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg