Hoppa till innehåll

Lvl

Snookis

Rekommendera inlägg

• Svar 363
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Lol alla warriors gör samma fel i duels spammar charge tills duelen börjar med andra ord är inte vi hunters i combat så vi lägger freezing trap går bak HM och sen aimed shoot och multi shoot (Macro). Efter det Counsive shoot och scorpid sting så at warriorn inte tar lika mycke damage. Sen tar man feghin deth och en ny freezing trap och upprepar allt igen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Skulle jag med, en hunter fick tillomed få många sekunder på sig att visa vad en hunter kan göra på en warrior. Hade jag inte låtit henne testa hade jag ägt henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
man lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Kanske för att warriorn har dåligt taktik. Dessutom så brukar ni hunters göra trap innan duelen börjar. Vi måste vänta till när duelen startas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Men Warriors behöver bara använda thunder clap så får rougen på sig det och syns igen. Sen är det bara och använda hamstring, sedan rend så blir det inte så lätt längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...