ChillenKid Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har två frågor. Fråga nr 1: Jag söker låten i början då han sitter i bilen och mimar. Den går typ bara: Wicked, wicked. Wicked, wicked. Hela tiden. Sedan söker jag en till låt. Det kanske är samma men han sjunger typ: Bojacka. Tack för svar. Fråga nr 2: Finns det något program som är ungefär som det man får med i nero burning room, där man redigerar musik. Och sen kan man välja mellan en massa olika filtyper att spara låtarna som. Och vad hette det som man hade på nero burning ? Har tagit bort det så :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Fråga nr 1: Wicked (jungle is massive) nått i den stilen, testa söka på: Jungle is massive Fråga nr 2: ingen anning sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 1. M Beat Feat. General Levy - Incredible Vad än PontarN säger så är detta det rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.