Gäst Mîhker Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Har detta random event komit till er i rs? detta var 6 gången för mig! :D nu har jag: zombie full zombie dance zombie walk scared bilder: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Berätta hur man gör, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 burry bones =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jag har ännu inte fått några Zombie saker, men jag känner några som har det & dom säger att dom är dåliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 burry bones =) jag menar när man e där.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) man ska sätta kistorna i rätt gravar.. man läser på gravstenen och ser vad för sorts arbetare som ska ligga där och sen tittar du i kistan och om den har samma saker lägger du i kistan där och går till nästa. Värst va du måste burra bones mihker, som fått de 6ggr! Redigerat 5 April 2006 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 man ska sätta kistorna i rätt gravar.. man läser på gravstenen och ser vad för sorts arbetare som ska ligga där och sen tittar du i kistan och om den har samma saker lägger du i kistan där och går till nästa. Värst va du måste burra bones kevve, som fått de 6ggr! du kanske menar mej? nu kom han 7:e gången! fick bara 500gp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 oj tänkte på en annan ojsan :P grymt att du fått de 7 gånger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 lol, han kommer jättelätt när man dödar hill giants och gräver big bonsen! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Asså scared fick man ju på halloween .. inte på random eventen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 wow ska testa med att bara springa runt och gräva ner ben sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg