Avregistrerad Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Hej! Har nyss börjat spela San Andreas. Men jag har inget motorljud! Det är irritererande som f*n! När jag har på högt ljud i högtalarna/Hörlurarna, så hör jag LITE motorljud. Men då låter allt annat som den tutande trafiken jättehögt. Har sökt på google och hittat några med samma problem som också frågat på internet. Men dem har inte fått något svar vad jag sett iallafall. Har inte 5.1 ljud. Utan bara två stycken vanliga högtalare och en "bashögtalare". Har funkat förut. När jag hade andra högtalare och ett annat grafikkort. Ska testa med dem gamla högtalarna. Nu till frågan : Hur får jag ett motorljud som hörs? EDIT: Glömde själva frågan Redigerat 4 April 2006 av Orzon
CeZ Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 På options kan du väl ställa in olika ljud. Tror motorljudet är ett av dom.
Avregistrerad Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Skrivet 4 April 2006 Kan du säga vart i options det gåratt ändra?
ThePunisher Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Options Audio så kan man ställa in music volume, och sånt.
Putside Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Hade precis samma problem faktiskt, det kom å gick lite då å då men det kom alltid tebaks efter ett tag
Avregistrerad Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Skrivet 4 April 2006 (redigerat) NU FUNKAR DET. TRÅDEN KAN LÅSAS Redigerat 4 April 2006 av Orzon
Rekommendera inlägg