Hoppa till innehåll

Hardcore

cola

Rekommendera inlägg

Blindside, Refused, Rage against the machine

Bättre kan du omöjligt hitta, men jag har aldrig hört bandet du nämde så jag vet inte om du tycker att detta är för hård hardcore. Inte som Hardcore superstar precis..

hitta jätte mång låtar me dom kan du säja du tycker e bäst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Refused ligger å vaggar mellan Hardcore och punk men det ligger närmre hardcore ändå, för det är väldigt "skrikigt" och ibland hårda melodier, Alltså inte särskilt mycket punk.

Alla Blindside's låtar är bäst men det finns undantag som "Shekina" som är lugn och lättsam + den nya skivan "The great depression". Men ska jag säga några låtar så rekommenderar jag: Pitiful, A burning fire, Horray it's L.A m.fl ( alla är odödliga ) du kan också kolla in hur det låter på deras nya lugna skiva HÄR

Obs: ( lugn skiva )

Rage against the machine ( se min avatar ^^ ) är 60% metall & 40% Hardcore,

Men ack så underbara. Det bandet har bara gjort äckligt bra låtar, men ska jag rekommendera några så rekommenderar jag hela "The Battle of Los Angeles"-albumet dvs låtar som guerrilla radio, Testify, mic check, born of a broken man m.fl

Införskaffa dig detta å lev lycklig livet ut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lyssnar du på Audioslave outside enemy?

Givetvis, är man ratm-f*n så är man automatiskt ett Audioslave-f*n

( Audioslave = ratm med en annan sångare )

EDIT: Det censurerades visst lite där

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...