cola Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) tja jag letar efter ett bra hardcore band gärna i stil me stunned guys eller rotterdam terror corps skriv gärna vilka låtar du tycker e bra uppskatar svar :cool: Redigerat 5 April 2006 av cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ultima Thule - Sverige, Sverige fosterland. Och Balladen till Sverige, dom 2 låtarna äger sönder all musik!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Hardcore Superstars kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Blindside, Refused, Rage against the machine Bättre kan du omöjligt hitta, men jag har aldrig hört bandet du nämde så jag vet inte om du tycker att detta är för hård hardcore. Inte som Hardcore superstar precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Blindside, Refused, Rage against the machine Bättre kan du omöjligt hitta, men jag har aldrig hört bandet du nämde så jag vet inte om du tycker att detta är för hård hardcore. Inte som Hardcore superstar precis.. hitta jätte mång låtar me dom kan du säja du tycker e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Vad jag vet så är hardcore en genre i den elektroniska musiken. Refused är punk btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Refused ligger å vaggar mellan Hardcore och punk men det ligger närmre hardcore ändå, för det är väldigt "skrikigt" och ibland hårda melodier, Alltså inte särskilt mycket punk. Alla Blindside's låtar är bäst men det finns undantag som "Shekina" som är lugn och lättsam + den nya skivan "The great depression". Men ska jag säga några låtar så rekommenderar jag: Pitiful, A burning fire, Horray it's L.A m.fl ( alla är odödliga ) du kan också kolla in hur det låter på deras nya lugna skiva HÄR Obs: ( lugn skiva ) Rage against the machine ( se min avatar ^^ ) är 60% metall & 40% Hardcore, Men ack så underbara. Det bandet har bara gjort äckligt bra låtar, men ska jag rekommendera några så rekommenderar jag hela "The Battle of Los Angeles"-albumet dvs låtar som guerrilla radio, Testify, mic check, born of a broken man m.fl Införskaffa dig detta å lev lycklig livet ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Lyssnar du på Audioslave outside enemy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Lyssnar du på Audioslave outside enemy? Givetvis, är man ratm-f*n så är man automatiskt ett Audioslave-f*n( Audioslave = ratm med en annan sångare ) EDIT: Det censurerades visst lite där Redigerat 5 April 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Gillar du sångaren i Audioslave bättre än han som sjöng i RATM eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Gillar du sångaren i Audioslave bättre än han som sjöng i RATM eller? Han är bra men når inte alls upp till den som ratm-sångaren hade.+ Audioslave är inte Hardcore >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 BUllet for My Valentine..bra musik, men dom vill bara se coola ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.