Putside Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag tänkte ta å köpa mej ett nytt ps2-spel å såg Battlefield 2 ligga där å bara vänta på mej i butiken. Men jag är ändå lite skeptisk, för fps ska ju helst avnjutas med tangentbord och mus. Så frågan är: Är det värt att köpa det på konsoll ( ps2 ) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Vet faktiskt inte, men varför inte satsa på Call Of Duty ? Sen kan du ju läsa om Battlefield och ta ett titt på Screenshot, så att du åtminstone får en bild av den ;) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag tycker inte om Battlefield 2,kanske bara är för att jag har fastnat inte vet ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 DET ÄGER!!! Jag kör online hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Är det på svenska i ps2 verisionen också ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 nej batlefield är dåligt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 batlefield äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Håller med. Battlefield äger lugnt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg