kraden555 Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 Hur mycket kostar det på Game? Vad gör man på spelet? När man är T ex i en skog, är det som i Fable Dvs en liten gång man kan följa eller är det som en riktig skog? med andra ord...kan någon göra en vettig recension på detta spel? Mvh//kraden555 Citera
Snake_16 Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 IGAME kostar ca 600, och det är riktig skog,du går var du vill Citera
Kanji Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 Det är som Morrowind, Daggerfall och Arena, d.v.s. att man har full frihet över hur man kör spelet. Man kan följa den alltid goa main questen, eller gå och jag i någon random skog. Det finns otroligt många side quests och de som kört Morrowind (TES III) kommer att känna igen sig. Dessutom är det kickass grafik ;) Citera
kraden555 Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Skrivet 5 April 2006 eeeeehhhh......jag har inte kört några av de spelen -.-' Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 så det är like ett MMORPG? fast offline.?? Citera
waddis Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Det e bara de att spelet kräver ganska mycket!! //Waddis :gitarr: Citera
Gäst Tour Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 så det är like ett MMORPG? fast offline.?? Då heter det RPG om det är bara singelplayer och icke på nätet. Citera
Kanji Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Det e bara de att spelet kräver ganska mycket!! //Waddis :gitarr: That's the understatement of the century xD. Som sagt, spelet kräver en hel del utav datorn. B.l.a. en 2.4 för att det inte ska lagga, typ. Citera
kraden555 Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Skrivet 6 April 2006 jag har en dell dimension 5100 så det skulle (Ja, skulle) nog gått, men jag ska köpa det till 360 istället...saknas 200:- Citera
Oden Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 så det är like ett MMORPG? fast offline.?? Lawl, ett mmorpg är ett rpg fast online, detta är ett rpg. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.