Salzalada Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jo, som att spionera på honom när han gör sina hyss. tex skrefv han en ful sak på sin prezz. :angry: http://img294.imageshack.us/img294/1193/ragnarok8qh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Ovanför har vi ett klockrent exempel :). Redigerat 5 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Och man behöver inte sitta vid datan för det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Ganska svårt att säga, för jag vet inte vad du har för intressen osv.. Jag har jävligt tråkigt idag, men jag övar inför kemiprov imorn och svenskaprov på fredag. När det bara blir lite somrigare så är jag förmodligen och spelar basketball varje dag. Sätt på lite bra musik, lägg pussel, eller kanske rita. Skriv en kort berättelse, eller kanske baka. Eller sov, om du kan göra det på ljusa dagen. Eller kanske ta en promenad som Pontarn sa. Du kan ju fylla upp badkaret och lägga i lite lyxigt skum osv, om du känner för det. Kanske inte rätt sak att göra om du har myror i benen. Eftersom du tyckte läsa var tråkigt, kanske du kan se en film, eftersom det inte var nåt bra på TV. Och säg inte att du sett alla filmer du har, för det har du inte. :P Dina föräldrar har säkert sjukt många filmer dom med. Eller kanske gå ut och fotografera lite i det fina vårvädret. Redigerat 5 April 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ganska svårt att säga, för jag vet inte vad du har för intressen osv.. Jag har jävligt tråkigt idag, men jag övar inför kemiprov imorn och svenskaprov på fredag. När det bara blir lite somrigare så är jag förmodligen och spelar basketball varje dag. Sätt på lite bra musik, lägg pussel, eller kanske rita. Skriv en kort berättelse, eller kanske baka. Eller sov, om du kan göra det på ljusa dagen. Eller kanske ta en promenad som Pontarn sa. Du kan ju fylla upp badkaret och lägga i lite lyxigt skum osv, om du känner för det. Kanske inte rätt sak att göra om du har myror i benen. Eftersom du tyckte läsa var tråkigt, kanske du kan se en film, eftersom det inte var nåt bra på TV. Och säg inte att du sett alla filmer du har, för det har du inte. :P Dina föräldrar har säkert sjukt många filmer dom med. Eller kanske gå ut och fotografera lite i det fina vårvädret. Vårväder? Inte än dööh.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 jag kan förstå att det e det i skåne och i Täby är det lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Ganska svårt att säga, för jag vet inte vad du har för intressen osv.. Jag har jävligt tråkigt idag, men jag övar inför kemiprov imorn och svenskaprov på fredag. När det bara blir lite somrigare så är jag förmodligen och spelar basketball varje dag. Sätt på lite bra musik, lägg pussel, eller kanske rita. Skriv en kort berättelse, eller kanske baka. Eller sov, om du kan göra det på ljusa dagen. Eller kanske ta en promenad som Pontarn sa. Du kan ju fylla upp badkaret och lägga i lite lyxigt skum osv, om du känner för det. Kanske inte rätt sak att göra om du har myror i benen. Eftersom du tyckte läsa var tråkigt, kanske du kan se en film, eftersom det inte var nåt bra på TV. Och säg inte att du sett alla filmer du har, för det har du inte. :P Dina föräldrar har säkert sjukt många filmer dom med. Eller kanske gå ut och fotografera lite i det fina vårvädret. 12 grader och solsken? :huh: Hur skulle det inte kallas för vårväder? Jag gav upp läxorna efter de där inlägget och gav mig ut istället :D, kom precis hem. Men ska ut igen haha :P, hämtade bara en lite mer lämpad tröja för fotbollsspel. Redigerat 5 April 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 läxorna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ganska svårt att säga, för jag vet inte vad du har för intressen osv.. Jag har jävligt tråkigt idag, men jag övar inför kemiprov imorn och svenskaprov på fredag. När det bara blir lite somrigare så är jag förmodligen och spelar basketball varje dag. Sätt på lite bra musik, lägg pussel, eller kanske rita. Skriv en kort berättelse, eller kanske baka. Eller sov, om du kan göra det på ljusa dagen. Eller kanske ta en promenad som Pontarn sa. Du kan ju fylla upp badkaret och lägga i lite lyxigt skum osv, om du känner för det. Kanske inte rätt sak att göra om du har myror i benen. Eftersom du tyckte läsa var tråkigt, kanske du kan se en film, eftersom det inte var nåt bra på TV. Och säg inte att du sett alla filmer du har, för det har du inte. :P Dina föräldrar har säkert sjukt många filmer dom med. Eller kanske gå ut och fotografera lite i det fina vårvädret. jaså vad har vi här då, den berömde medlemmen Mellanmjölk har precis gjort ett stort misstag som kommer att gå till historien.. :P Inte vet ja va du ska göra, skaffa ettt nytt spel eller nått!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) vänta,vänta vadå för misstag? Redigerat 5 April 2006 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 kalla honom Ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 vänta,vänta vadå för misstag? Om du kolla på det jag strök under och gjorde bredare... Börja spela ett instrument vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.