Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Tja. min bildskärm har blivvigt suddig av någon anledning =/ (det är inte smuts på skärmen). vad ska jag göra? P:S det går inte att höja Hz MVH:Monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Kan det vara för att är ett gammalt skärm ? Hur länge har du haft den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 den kanske är överhettad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 testa å avmagnitesera den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 inte överhettad* har provat deagaus* och ja det är en gammal skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 din skärm eller grafikkort är på väg att lägga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Tour..bra poäng..för typ 2 veckor sedan råkade jag av en händelse lämna datorn på när vi åt (den hade hängt sig i ett spel) sen när jag kom tebax så startade jag om datorn och kolla om alla delar var okey, brännde mig då rejält på grafikkortet..ajj..riktigt hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag tror att grafik kortet kommer a pajja...sund för dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Grafikkort kan du väl få ett nytt ganska billigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 ett skapligt grafikkort är ju svin dyrt tycker iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Pröva och sänk dina Hz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.