Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 Tja. min bildskärm har blivvigt suddig av någon anledning =/ (det är inte smuts på skärmen). vad ska jag göra? P:S det går inte att höja Hz MVH:Monkey Citera
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 Kan det vara för att är ett gammalt skärm ? Hur länge har du haft den ? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 inte överhettad* har provat deagaus* och ja det är en gammal skärm Citera
Gäst Tour Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 din skärm eller grafikkort är på väg att lägga av. Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Tour..bra poäng..för typ 2 veckor sedan råkade jag av en händelse lämna datorn på när vi åt (den hade hängt sig i ett spel) sen när jag kom tebax så startade jag om datorn och kolla om alla delar var okey, brännde mig då rejält på grafikkortet..ajj..riktigt hett. Citera
RiverRunner Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 jag tror att grafik kortet kommer a pajja...sund för dej. Citera
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Grafikkort kan du väl få ett nytt ganska billigt ändå. Citera
Gäst Tour Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 ett skapligt grafikkort är ju svin dyrt tycker iaf jag. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.