Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Fridtidshem suger!! Slutare i 2:an Citera
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 varförhar alla massa biljard spel och sånt gick på ett fritids som heter klubben Citera
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 PÅ det fritiset jag gick på i 2:an fanns det airhockey också skoj som s*tan Citera
Rullis Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Jag slutade fritis när jag började 4:an.Men det fritiset jag gick på heter Piren! Citera
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Jag har aldrig gått på ett fritis för att jag behövde aldrig det Citera
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag har aldrig gått på ett fritis för att jag behövde aldrig det Inte jag Heller...Men det verkade ganska kul! Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 jag går typ i fyran så jag går inte på fritis eller not sont Citera
Kenschi Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Juste vi har biljard bord dator, flipper spel och ett bil spel (arcade apparater) Ett fotbolls spel typ som air hockey f*n ta dem som snodde nintendo 64 spelen jäkla sä¤R barn ju! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.