Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Fridtidshem suger!! Slutare i 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 varförhar alla massa biljard spel och sånt gick på ett fritids som heter klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 PÅ det fritiset jag gick på i 2:an fanns det airhockey också skoj som s*tan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag slutade fritis när jag började 4:an.Men det fritiset jag gick på heter Piren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har aldrig gått på ett fritis för att jag behövde aldrig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har aldrig gått på ett fritis för att jag behövde aldrig det Inte jag Heller...Men det verkade ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag går typ i fyran så jag går inte på fritis eller not sont Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Juste vi har biljard bord dator, flipper spel och ett bil spel (arcade apparater) Ett fotbolls spel typ som air hockey f*n ta dem som snodde nintendo 64 spelen jäkla sä¤R barn ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.