Overraild Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) Han är inte tysk. Han är engelsk. :P Jaja, han är Bills bästa vän. Redigerat 22 April 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nej din Ice Climber gubbe,han är faktiskt amerikan. :D *mallig* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 poké centret på one island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 det funkar inte för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 du måste ha hittat rubinen och safiren.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 du måste ha hittat rubinen och safiren.. :blink: ja, men jag kommer inte ens in i grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ob. Dra till four island. Is grottan. Gå igenom den. När du klarat av team rocker där upper så kan du hitta grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ob. Dra till four island. Is grottan. Gå igenom den. När du klarat av team rocker där upper så kan du hitta grottan. va? jag snackar om att jag vill komma till 4-island inte att jag har ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Nej din Ice Climber gubbe,han är faktiskt amerikan. :D *mallig* Okej då, spelet var ju först gjord i Japan, alltså måste han ju vara japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 man ska först fånga 60 pokemon sen gå till prfessor oak så ger han dig national dex sen ska du till 1island gå till MT ember och prata med tå medlemar av team rocket så möter dom dig sen när du klarat dom ska du gå in i en grotta som dom teckte där inne hitar du en rubin som du ska ge till cellio som ger dig rainbov pass så åker du till 4-7 island :blink: så gör du... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg