CeZ Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Hejsan!!!!!! Förut när jag fortfarande var i första staden klarade jag ett uppdrag där jag lärde mig hur man tog över gangs (eller vad dom färglada fyrkanterna på kartan betyder) jag stannade i staden tog över lite gangs och sen kom jag till andra staden och sedan den tredje. Då kan jag helt plötsligt inte ta över gangs mer. Jag ser inte ens fyrkanterna på kartan som visar vilket gang som "äger" stället. Måste jag vänta tills jag klarat ut spelet innan jag kan fortsätta ta över gangs elller???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Du måste klara sista uppdraget i första staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag har nog gjort det eftersom jag bara har uppdragsgivare i andra och tredje staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 du ska klara alla dem sen får du uppdrag i första staden igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Okej. Då vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 vad bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Hade ochså lite problem med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg