HerrHubba_Bubba Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vilket krigs spel ska man köpa? Finns det nåt då man e många och ska klara updragen på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 köp nån från sagaon om ringen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Medal of honor kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Inte Medal of honor det är inte bra.Men Metal Gear solid:the twin snakes när det kommer.Eller Sagan om Konungens återkomst.Kommer inte på några mer nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men du vet ju knappt vad MGS the twin snakes e för nåt,och du verkar inte gilla de heller!!:angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Köp Conflict:desert combat2 det kommer väl snart ut!?Det verkar iaf väldigt bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 det kommer ut de sjätte februari! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Köp Conflict:desert combat2 det kommer väl snart ut!?Det verkar iaf väldigt bra!! Det heter conflict desert storm, inte combat och köp det inte. Jag har ettan och det är det sämsta spel jag spelat nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 conflict desert storm varvade min kompis på 7 dagar,fast det var på x-box! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Medal of honor e ganska bra... och CD:storm 2 är kul om man spelar två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 det kommer ut den 6 feb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 conflict desert storm varvade min kompis på 7 dagar,fast det var på x-box! Ja jag har mitt på xbox. Tog väl någon vecka att klara det och jg har knappt rört det sen dess ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg