Gäst newnameguy Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) När jag startar mitt (ORGINALA OCH KÖPTA) starcraft, gå in på multiplayer sen battlenet. Så kan jag inte connecta. Vissa säger att dom inte kan gå in på servranam men jag kan inte connecta till bnet. Jag har en Dl-604 router. Den som hjälper mig med problemet får 300fm! Jag har försökt att öppna porten 6112, utan resultat... P.S. INNAN errorn kommer fram så laddar den ham sista patchen, sen blir det error connecting to bnet (något liknande) EDIT: det räcker inte bara med en guide, den måste FUNGERA FÖR MIG... jag strular inte till det, är hyfsat datakunnig... I alla fall om det inte fungerar, så är det min routers fel... EDIT2: Jag har stängt av min brandvägg och så... har 2 datorer, funkar inte på någon... Redigerat 6 April 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 är det något behov av routern annars prova att koppla i från routern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 är det något behov av routern annars prova att koppla i från routern Bland annat det jag inte vill... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 är det något behov av routern annars prova att koppla i från routern ja då funkar det säkert då har han ju verkligen tillgång till internet :lol: :lol: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) är det något behov av routern annars prova att koppla i från routern Jag har fixat det nu, ni kan låsa tråden Redigerat 9 April 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Rubriken, LOL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 hur gjorde du (potatisen)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 hur gjorde du (potatisen)? ge mig din msn (via pm) så skickar jag gateway programmet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Då var det avklarat. Tråd låst, regn utomhus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg