Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hur många ska köpa det??jag har förhandsbokat det :P det verkar bäverballehäftit och det e skitsnyggt!!!!!!!jag laddade ner en 27 min lång trailer på det!ascoolt! har ganska många andra trailers på det också!metal gear solid the twin snakes e ju en remake på ettan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag ska inte köps det iaalla fall! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 har du sett det då??de e ju balle häftit!jag har spelat ettan lite och substance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har sett lite bilder i club nintendo tidningen.Och man sparka ner gubbar och så andvänder man svärd.Man andvänder väl Pistol också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 det finns mycket meratt göra och mer vapen än det som du nämde man kan ha svärdet lite,tror jag men det är en ninja som har det annars,en robot ninja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 e de bara jag som skall köpa de!??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 typ kan du skicka trailern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jaa vill ni ladda ner en trailer på 87mb så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 om datorn tål det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Tål min dator den så gör din den det med. garanterat. Men du måste nästan ha bredband för ladda ner den. Ska du ha den så gå in på www.gametrailers.com. Gå in på the vault och klicka dig vidare till Metal gear solid trailer3 87 mb Redigerat 3 Februari 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 de e inte snake eater han ska glo på.de e twin snakes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg