Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Instance monstrerna är inte som gatu mobsen. Instance mobsen som har en guld drake är eliter och är nästan dubbel så svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 dom slår inte så mycket hårdare men dom har JÄTTE mycket liv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jo de gör dem. När jag var lv 18 och slogs mot en sån dära sten i RFC så förlora jag nästa all min liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jo men jämfört med hur mycke liv dom har... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Men dem har så himmla bra def. En lv 15 tar inte kål på en lv 13 cobra själv. Inte ens lv 16. Jo kanske, om man är en helare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 om man e healer ja, men det beror ju på, vissa eliter är inte alls bra så att man kan ta dom i samma level, medans vissa äger dom typ 10 levlar högre än dom själva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag är i lvl 14 lol jag ska nog tästa mc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jomenvisst, det går! Speciellt nu när questet till att bli attuned är rec. lvl 55! oh..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Kan nämna en som inte e me den där sidan :Zul'gurub lvl 60 instance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 och Blackwing Lair också lvl 60+! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 min guild säger att mc är lätt och att den svåraste är AQ 40! intresant för min char. menar ni att jag inte kan gå in i dm förns jag är i den lvl som behövs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 precis.. du måste vara en viss level för att komma in i bwl / mc / aq osv.. Och AQ 40 den svåraste instancen som finns just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg