Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Som alla vet så är det snart påsk och nu så ska jag köpa ett nytt gba spel till min lilla syrra. Hon tycker om Donkey Kong , Super Mario och liknande spel. Har ni några tips om vilket spel jag ska köpa till henne ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Som alla vet så är det snart påsk och nu så ska jag köpa ett nytt gba spel till min lilla syrra. Hon tycker om Donkey Kong , Super Mario och liknande spel. Har ni några tips om vilket spel jag ska köpa till henne ? king of the swing? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 King Kong ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 King Kong ;) finns det till gba? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja det gör det, det görs ju fortfarande nya speltitlar till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja det gör det, det görs ju fortfarande nya speltitlar till gba jag vet väl att det görs nya men trodde inte att king kong skulle dit ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 King kong ? Det är väl som filmen. tror inte det är något för henne =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) jag tycker King Kong passar bäst till andra konsoller inte till gba.Mario spelen e ju väldigt populärt bland gba(om man inte räknar med pokémon) så jag tycker nåt mario spel. Redigerat 7 April 2006 av earthman x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 okej. något speciellt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 du borde köpa king kong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 king kong kan vi glömma. Tror inte hon vill ha ett film spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst fusk_pont Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Som alla vet så är det snart påsk och nu så ska jag köpa ett nytt gba spel till min lilla syrra. Hon tycker om Donkey Kong , Super Mario och liknande spel. Har ni några tips om vilket spel jag ska köpa till henne ? Jag tyker att super mario vs. Donkey Kong är ett skittbra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg