Nabosi Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag ska köpa Animal Crossing : Wild World om ca 3 månader och jag skulle fråga om man kunde få så mycket hjälp som ni kan ge.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Vad är det du vill ha hjälp med ? Det är ett väldigt enkelt spel =| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 k...men som man t.ex tjänar bells som bäst... och lite annat sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 http://forum.fuska.se/Animal_Crossing_Wild_World-t62917.html Väntar med på det. Men o början är det bara att fiska, plocka snäckor m.m och gå och sälja det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag tjänar främst bells i från att plocka frukt. Man får 500 bells/frukt (utom den frukt som redan fanns i byn). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Puret. Jag har inte kommit så långt änu, det har bara gått 6 dagar i mitt spel ^^ Men vart hittar man de nandra frukten ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Puret. Jag har inte kommit så långt änu, det har bara gått 6 dagar i mitt spel ^^ Men vart hittar man de nandra frukten ? Har man tur kan det flyta upp kokosnötter på stranden. Men annars är det wi-fi som gäller..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Har hittat kokosnötter ^^ Får wi-fi snart, tack vare dig =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Men man kan fråga invånarna i staden om "utländska" frukter också. I brev alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Hur då ? Skriver man ett brev där det står något med fruits i eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Vet inte men jag har hört att man ska skicka ett brev med lite text och med någon frukt i så har man en liten chans. Och din gubbes mamma kan också skicka lite frukt ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Aha okej =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg