knölföda Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) jag vill ha nån class att var på wow och vet inte vilket som är kul :( just nu är jag paladina och de är tråkigt eller blir det roligare sen? jag är alliance så jag kan inte var shaman Redigerat 9 April 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) paladin? blacksmith? fast om du vill göra roliga saker så ta engineering! Edit:stavfel Redigerat 6 April 2006 av Admin wehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Ha mining och blacksmithing om du är paladin. Redigerat 6 April 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) he he! menade typ warrior eller så... class hette de ja har ändrat de i den första texten nu :) Redigerat 9 April 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 inte för att det är roligast men... det är det bästa som paladin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Paladin är en ras med en del av warrior och kan ha alla armours. Så ta Black smithing och Mining! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 just nu är jag paladina och de är tråkigt eller blir det roligare sen? paladin är allmänt sett den tråkigaste klassen, men det är säkert roligt med en höglevlad paladin också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Du skulle bara veta vilka bra armour paladins kan bära när dem nåt lv 50-60. Ska man ha en warrior så ska man istället ta paladin. För att det är hel klart samma class bara olika spell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 paladins har nästan bara heal och sköldattacker, medans warriors har massa attackmagier det är därför dom ofta räknas som den tråkigaste! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Därför ska man ha paladin som tank. Använd magisköld. Resten får skjuta alla spell på monstret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 men warriors har mera "aggromagier" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Dessutom så skadar warriors mera om dom deras rage går upp, därför är det också bra att låta dom bli attackerade. Redigerat 6 April 2006 av Nintendo Power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg