Flagg Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Gillar du och fo stora crit hit so ska du vara warrior. De blir otroligt starka efter lv 40. Warriors med fury spec åtminstonde. Jag är fury. :lol: Redigerat 12 April 2006 av Flagg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) jag fattar inte vad ni snackar om ;) vadå fury och alt det där blir warrior roligare sen eller vad då Redigerat 14 April 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) Rogues är roliga och attackerar jävligt fort, dem klarar dock inte så mycket stryk. :( Redigerat 14 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jag fattar inte vad ni snackar om ;) vadå fury och alt det där blir warrior roligare sen eller vad då Fury är en talent spec som warrior och man kan få enotmt stora crits i fury om man tar sina talents rätt där 30+ om man har ett bra vapen börjar warrior crita som galningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 kör priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg