Hoppa till innehåll

Tycker Att Fuska Ska Sätta Upp Ett Subforum Här

Svedda

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför kan alla bara inte spela spelet utan att fråga om hjälp. Zelda spel är inte så svåra direkt...

Men vissa klarar ju inte ens av det. Och för dem borde det inte finnas ett subforum.

Triforceh, nu blir jag besviken. Jag trodde du var grym på Zelda spel.

Majoras Mask är bland de lättaste. Det är hur lätt som helst. De svåraste 100% är Minish Cap (samla 99 av varje kinstone är dryygt!!) och Zelda: Oracle of ages och seasons. (alla ringar, alla secrets och 99 oaprisade ringar och 99 gasha seeds).

Men ALLRA svårast är A Link to the past och four swords: ALttP: Använd alla föremål/vapen 9999 gånger (även flaskor, superbomber mm.) Four Swords: Samla 999 medaljonger.

Majoras Mask är skit lätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jätte många som har klarat Alla zelda spel utom MM utan någon guide eller någonting för att få exakt allt.

Det är bara några få i världen som har fått alla hjärtan på MM utan att ta hjälp av någonting. Man måste ha EXTREMT mycket tur eller helt enkelt inte ha något liv och spelar spelet varje dag. Det är även svåt med guide.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin kommer antagligen att ordna ett subforum om det blir smockfullt med trådar av detta spel. Nu behövs det nog dock inte eftersom det inte har kommit ut på marknaden än. Om vi anser att det behövs ordnar säkert admin detta. Och med dessa kommentarer ser jag denna tråd som att den inte kommer leda till mycket mer. Det kommer om det kommer helt enkelt.

*låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...