leet Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ÄR HALO BRA? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det är bättre än på x-box och nu finns det nu vapen och nu kanon på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 det äger totalt vet inte på x-box men på pc så är det kung (antagligen på x-box också) så det rekomenderar jag starkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 halo e ju bäst på xbox men på pc e de skitbra me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 var kan man köpa halo jag va på on off ida man ja såg mara en xp med nya banor och vapen ps vad är halo för nåt är det ett atcion spel eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 halo e världens besta action spel!!det är 5 världens besta spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Man kan iaf köpa Halo på GAME för 429 troor jag det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Det e bättre på xbox här kan du ladda ner ett demo på spelet! Redigerat 1 Februari 2004 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det är bättre på xbox för det uppdateras snabbare(60 bilder i sekunden på xbox, 30 på dator). Det är snyggare på xbox ifall man inte har den nyaste monsterdatorn som pallar att köra med högsta upplösningen och detaljer på MAX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har klarat det på Xbox på 4 dar och på dator på 1 dag Och det äger köp det på tradition för 399kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 oen kör man multiplayer så uppdateras det ganska dålit på xbox!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men kör man multiplayer så uppdateras det ganska dålit på xbox!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.