andenn Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Hej min profil på BF2 har blivit hackad av min polare och jag undrar hur man byter lösen ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Polare ? Be honom att inte gå in på din profil då ? eller vad är det får slags polare du har egentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Vilken trevlig kompis du har. tror inte det är möjligt att byta lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Velken elak kompis du har! Du borde inte vara kompis med han! han kan ju förstöra ditt acc och så blir du av med pengar! :angry: Testa tryck på hantera konton innan du loggar in. PS. Skaffa en bättre kompis! Redigerat 7 April 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 underlig kompis du har"!", de går att byta lösen men ja kommer inte ihåg hur, ja tror de står i installations boken, eller nåt "!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 hantera konton är ganska starkt rätt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.