andenn Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Hej min profil på BF2 har blivit hackad av min polare och jag undrar hur man byter lösen ord? Citera
Putside Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Polare ? Be honom att inte gå in på din profil då ? eller vad är det får slags polare du har egentligen ? Citera
Gäst Tour Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Vilken trevlig kompis du har. tror inte det är möjligt att byta lösenord. Citera
Vitdom Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Velken elak kompis du har! Du borde inte vara kompis med han! han kan ju förstöra ditt acc och så blir du av med pengar! :angry: Testa tryck på hantera konton innan du loggar in. PS. Skaffa en bättre kompis! Redigerat 7 April 2006 av Vitdom Citera
Aegzor Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 underlig kompis du har"!", de går att byta lösen men ja kommer inte ihåg hur, ja tror de står i installations boken, eller nåt "!" Citera
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 hantera konton är ganska starkt rätt ställe Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.