Overraild Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Jo, jag har inte fångat alla Hoenn-Pokémon än, men jag vill veta det här i förväg. När jag har fångat alla Hoenn-Pokémon, vilken Jotho-starter (Cyndaquil, Totodile eller Chikorita) ska jag välja?
Manikku Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Jag tycker Cyndaquil för den har grymmast utvecklingar (tycker jag) EDIT: wooooops, skrev fel *ändrar* Redigerat 7 April 2006 av Madde-the-Wolf
Snooze Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Cyndaquil eller Chikorita eftersom att hitta en bra vatten pokemon är enkelt. men gräs och eld är svårt. Vill helst veta ditt lag.
Eric_H Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Hmm vet inte. Som sagt är det väldigt svårt att få tag på bra eld och gräs Pokémon. Om man vill ha en enkel vattenpokémon så är det bara att träna en Magicarp till Gyarados. Chikorita tycker nog jag. Meganium äger faktiskt. En av dom bästa gräspokémon som finns i spelen.
Overraild Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Skrivet 8 April 2006 Okej, mitt team är: Sceptile Ampharos Skarmory Octillery Aggron Heracross
Eric_H Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Eftersom att du redan har en Sceptile så välj Cyndaquil.
Overraild Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Skrivet 8 April 2006 Okej, fyra röster på Cyndaquil, två på Totodile och två på Chikorita.
lizem Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 jag tycker också att du ska ta Cyndaquil, han har grym utveckling, Typhlosion och sedan skulle den passa i ditt nuvarande team =) ta då bort heracross, det skulle jag gjort iaf!
Rekommendera inlägg