LiQuiDe Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Cyndaquil!...men jag har en fråga...måste man ha alla pokemon till dexen...? t.o.m dom gamla typ abra o så vidare...? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Cyndaquil!...men jag har en fråga...måste man ha alla pokemon till dexen...? t.o.m dom gamla typ abra o så vidare...? :unsure: Du måste bara ha de nyaste pokemonena, från Treecko till Deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 nej inte deoxys och jihrachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det stog i entidning som heter Pokemonmagasinet som jag köper men jag vet inte :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Försök att inte gå off topic. Ta Cyndaquil då JJ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 cyndaquil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Okej, Cyndaquil ska jag välja. Tack! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Varsågod! När ditt Team har Typhlosion kommer du bli oslagbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Vilken ska jag ta bort då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag skulle nog tagit Chikorita, för jag tycker Meganium är väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jo, men jag har redan Sceptile i mitt team och den är en Grass-Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Heracross skulle jag tagit bort om jag vore du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg