Snooze Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Okej, mitt team är: Sceptile Ampharos Skarmory Octillery Aggron Heracross Cyndaquil, Ev träna hans sp att och def. Ta bort Ampharos.. eftersom när du väl har din typholotion i ditt lag så har du redan en som är otroligt stark på Sp att. Och det räcker med att amaphors/aggron är svaga för ground.. Inte en till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ampharos är den bästa Elektricitet Pokemonen av alla enligt mig,Aggron ska bort då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Tk. Vet. jag säger bara som det är. Okej ta bort aggron. Han har redan en annan steel så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Okej, två på Aggron. Fler förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 3 på aggron ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 4 på aggron, den MÅSTE bort enligt mig! skarmory är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Skarmory>Aggron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Okej, jag väntar tills det är sju på Aggron (för att vara riktigt 100%). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) ta bort aggron , egentligen älskar ja steel, fast han passar inte in i ditt team! och lägg till en Cyndaquil > som du tränar till en Typhlosion såklart! Redigerat 19 April 2006 av medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ta bort aggron, lägg till en Typhlosion (fast du måste ju träna cyndaquil först :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Sju på Aggron, och nu är Aggron kickad ur mitt team!! Redigerat 21 April 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Aggron är dålig på grund av att han har 4X weakness till två saker, både Ground och Fighting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg