Dretskit Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag undrar om någon har kört klart hela Dynasty Mode och om det är sant att man får ett grymt lag med en massa bra spelare i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag har kört hela Dynasty Mode,vet inte om man får nåt lag(inte vad jag vet iallafall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) jag har inte spelat det än men om man får nått grymt lag vet ja inte. låter inte trovärdigt Redigerat 8 April 2006 av nosmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag har kört hela men ja fick inget lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Det var nog på NHL 2005 som man fick det där grymma laget kom jag på nu. Redigerat 11 April 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag har inte klarat Dynasty mode än klarar inte ekonomin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag har inte klarat Dynasty mode än klarar inte ekonomin. Om man har många dyra spelare så kan det vara svårt att balansera ekonomin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg