Putside Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Vad snackar du om? :S Ha Ha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 det kommer komma till ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Men NÄR kommer det ut då om det är nån som vet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ps3 kommer väl i november (elr om det va i augusti) och bungie och microsoft har sagt att det inte ska krocka med ps3 releasen utan att det ska komma tidigare så det kommer väl nån gång i runt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Vad snackar du om? :S hahaahahahahaha nej jag menar wowsom i coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 öhh... va? det e ju xbox 360 Typ tror jag i alla fall. Jag har redan fått svar på min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.