Hoppa till innehåll

Fuskamynt Forumet..


Fusion

Rekommendera inlägg

Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf.

Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen?

 

Man kan alltid göra undantag, man kan fråga Admin eller någon moderator och säga till att dem inte alls var nöjda med bidraget som personen fick.

Man kan ju se på en gång vad som är ett seriöst bidrag och en som inte är seriöst.

Orka göra allting så svårt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf.

Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen?

 

jätte bra ide pontarn :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf.

Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen?

 

Tycker jag låter ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

man kan åstakomma riktigt fula avatarer i Photoshop också faktiskt - och fantastiskt snygga.

 

finns sånnahär regler (http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=3896&view=findpost&p=74487) men tyvärr har vi ingen större möjlighet att göra någonting åt det. har själv tagit upp detta med admin men enligt honom fanns det inte så mycket att göra åt saken...

 

håller lite med båda sidor för övrigt, tycker alla tävlingar med tillräckligt seriösa bidrag måste avgöras, tyvärr är det omöjligt att definiera vad som är ett tillräckligt seriöst bidrag, i alla fall generellt. jag har förmodligen en helt annan syn på vad som är en snygg avatar än de som t.ex. tar en googlebild och skriver en text på i paint...

 

aaa... Men varför skaffar inte folk gimp då kan de scripta texten alla fall. Det är ju en förbättring. Gimp är ju lika mycket gratis som paint så kan man inte bara tvinga folk att inte använda paint?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Jag fick inspiration av din regel PontarN.Så här kan vi göra.Man bästmer en tid först är den för lång får man en varning.När man här bästemt tiden håller man sig till den.Om man inte gör det får man en varning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag håller med om det. Det är därför jag har slutat göra avatarer till folk. En gång så gjorde jag typ 4 bidrag till en person. Kommer ej ihåg namn. Så vänta jag i dagar efter svar. Sen så märker jag att han/hon har startat ett nytt tråd för samma tävling. Jag blev verkligen iriterad.

 

Anmälde det förstås fast vet inte vad som hände med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...